ඉතින් ඔබට මම සහෝ කියල ඇමතුවට කමක් නැහැනෙ. සහෝ
1. මම බ්ලොග් එක පටන් ගද්දිම කියල තියනවා මම ඇවිත් ටික දවසයි කියලා.
2.මම මෙතනදි පැහදිලිවම කියල තියනව මගෙ මේ ලිපිවල අරමුණ
3.මම මෙතනදි කියල තියනව මම ගියේ විදේශිකයන්ට තමුන්ගෙ භාෂාව උගන්නන්න වෙන් කරපු පන්තියකට
ඉතින් සහෝ මට පහතින් පෙන්නල තියන දේ වැරද්ද මට පෙන්නල දෙන්න
1.මම ගියේ විදේශිකයන්ට තමුන්ගෙ භාෂාව උගන්නන්න වෙන් කරපු පන්තියකට
2.මම කතාකලේ යුරෝපීය ජාත්යන්තර භාෂාවකින්
3.මෙක හද්දා යුරෝපීය රටක්
ඉතින් මම කියන්න උත්සහ කලේ මෙවගෙ අවස්ථාවකදි අපේ රටේ ගුරුතුමෙක් හරි ගුරුතුමියක් හරි මෙහෙම හැසිරෙන්නෙ නැහැ කියල මම නැවතත් කියන්නම් පැහැදිලිවම කියනව
”මේ වගේ අවස්තාවකදි” කියල
මම සහෝ කියන දෙට ගරුකරනව මම පිලිගන්නව හමෝම මෙහෙම නැහැ කියලත් ඒත් මම පැහැදිලිවම කියනව මම මෙ ලිපිවලදි බොරුවක් නම් කියල නැහැ කියලා. අනිත් එක මගෙ ලිපිය ලීයපු රටාව බලුවනම් හොදටම තේරෙනවනෙ මම මෙ කියන්නෙ ”මට වෙච්ච දෙයක්” කියල ඉතින් දෙය්යනෙ මගෙ බ්ලොගෙකෙ මට වෙච්ච දෙයක් මගෙ හැගීම් වලට අනුව ලියන්න පුලුවන්නෙ නේද සහෝ.
මොනව උනත් සහෝ ඔයගෙ වෙලව යොදවල මගෙ මෙ බ්ලොග් එකට ඇවිත් මෙච්චර දිගට ප්‍රතිචාරයක් දාපු එකට මම ස්තුති වන්ත වෙනවා.අකමැත්තක් නතිනම් මගෙ මූණුපොත පත්තට අවිත් එකතු වෙන්න. ඔබට කරන ගරු කිරීමක් වශයෙන් මම මින් පසු මේ ගන ලියද්දි වෙනස් රටාවක් අනුගමනය කරන්නම්. ඔබට බුදුසරණයි

fratello, in primo luogo ho dovuto usare il traduttore di Google per capire il tuo commento l’Italia e per favore non essere scuse. quindi per favore about.this capire di cosa sto parlando è il mio blog e ho diritto di scrivere quello che il mio cuore dice. quindi in realtà mi dispiace tanto perché qualcuno aveva cuore a causa del mio blog prego di scusarmi. così si prega di venire al mio blog in qualsiasi momento è possibile e lasciare il vostro commento.

